Vi är specialister på drift och övervakning och ser till så att du får den support precis när du behöver det eftersom vi finns för dig 24/7 året runt.
Läs merVi finns till för Din information. Med BaseCenter ser vi till att dina databaser, informationsplattformar och integrationer alltid fungerar – dygnet runt, året om!
Det här gör BaseCenter:
Förebygga, inte åtgärda fel
Vi jobbar förebyggande och hittar symtom och felkällor (och övervakar dessa) innan felen uppstår.
Garanterade tider
Dygnet runt, året om finns vi tillgängliga. Vår 24/7 jour har varit öppen i 100.000 timmar i sträck (sedan 2006).
Tydligt ansvar
En kontaktpunkt – vi tar hand om resten. Oavsett om det gäller Oracle, MSSQL eller en open-source databas.
Kompetens & resurser
Vi ansvarar för att du, månad för månad, alltid har rätt kompetens i tillräcklig omfattning. BaseCenter finns i Sverige och arbetet utförs av svensktalande seniora DBA:er
Personoberoende
Ni har en primär teknisk kontaktperson hos oss, men blir inte beroende av en person. Alla i vårt BaseCenter team är insatta i er plattform och kan utföra alla åtgärder.
Stabila dokumenterade plattformar
Vi jobbar kontinuerligt med att hitta grundorsakerna till de problem som uppkommer och upprätthåller alltid en aktuell och relevant dokumentation.
3 steg till BaseCenter | ||
1. Gruppering Vi grupperar och inventerar åtagandet utifrån komplexitet – antal plattformar/databaser, transaktionsmängder, integrationer och flöden. Tillsammans med er identifierar vi återkommande problem och analyserar felkällor. | 2. Tillgänglighet Vilken tillgänglighet behöver ni? Kontorstid? 24/7? Annat SLA? Tillsammans med er hittar vi fram till relevanta checklistor och lämpliga övervakningspunkter. | 3. Behov av underhåll och teknisk förvaltning Vi gör tillsammans en bedömning av vilket kontinuerligt underhåll och vilken teknisk förvaltning som krävs för plattformen. |